۲۶ اردیبهشت ، ۱۴۰۰
کارشناسان با کارایی‌های دستگاه طیف سنج جذب اتمی آشنا می‌شوند
تعداد بازدید : ۳۷۶۱
یکی از تجهیزات آزمایشگاهی پرکاربرد در آزمایشگاه‌ها، دستگاه طیف سنج جذب اتمی است که شناخت ویژگی‌ها و نحوه کار با آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجتمع آزمایشگاهی بیطاران پارسیان یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که در حوزه دامپزشکی، مواد غذایی، ژنتیک، شناسایی فلزات سنگین، سم شناسی، میکروبیولوژی، آنالیز شیمیایی  و مواد غذایی فعالیت می‌کند.

 

این مجموعه آزمایشگاهی، با توجه به نیاز کارشناسان آزمایشگاه ها و فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها، دوره آموزشی آشنایی با مبانی و نحوه عملکرد دستگاه جذب اتمی را برگزار می‌کند.

 

این دوره آموزشی با هدف آشنایی با مبانی دستگاه جذب اتمی و نحوه عملکرد آن برگزار می‌شود و زمینه را برای آشنایی مخاطبان با عملکرد و ویژگی‌های این تجهیز آزمایشگاهی فراهم خواهد ساخت.

 

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته های شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع غذایی ،کارشناسان  آزمایشگاه های همکار و مسئولین فنی کارخانه های صنایع غذایی، از مخاطبان دوره‌ به شمار می‌روند.

 

در این دوره نحوه راه‌اندازی، نگهداری و کنترل دوره‌ای دستگاه به مخاطبان ارائه خواهد شد. شرکت‌ کنندگان در بخش کار عملی، تجربه کاربری و استفاده از دستگاه را تجربه می‌کنند.

 

دوره آموزشی یاد شده به مدت 8 ساعت و یک روزه در روزهای 6 خردادماه و 24 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان به شرکت در این دوره اموزشی می‌توانند با آزمایشگاه بیطاران به شماره  07132284929 و یا تلفن 09304544566 تماس حاصل کنند.

 

 

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code