۲۷ اسفند ، ۱۳۹۷
عیدانه معاونت علمی برای سرآمدان علمی ایران
تعداد بازدید : ۹۵۳۱
اعضای فدراسیون سرآمدان علمی ایران خدمات آزمایشگاهی را با 90 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی ویژه سرآمدان علمی ایران به 90 درصد افزایش یافت.

بر اساس اعلام دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، منتخبین برنامه مرجعیت علمی می‌توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در سراسر کشور با 90 درصد تخفیف دریافت کنند.

برنامه دستیابی به مرجعیت علمی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ابتدای سال 1394 آغاز به کار کرده و در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از این افراد، کشور را به سمت مرجعیت علمی در جهان سوق دهد.

 

عیدانه معاونت علمی

 

بنا بر این گزارش، تا کنون 65 نفر به عنوان افراد مستعد این برنامه به شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معرفی و بیش از 3200 میلیون ریال اعتبار خدمات آزمایشگاهی در این زمینه تخصیص داده شده است.

اعتبارات دریافت خدمات آزمایشگاهی از سوی شبکه آزمایشگاهی در باشگاه مشتریان شبکه ارایه می‌شود و دارندگان اعتبار با مراجعه به همه مراکز عضو در سراسر کشور می‌توانند با ارایه کارت ملی، از این اعتبار استفاده کنند.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی بیش از 15000 عضو دارد که از این طریق، طراح‌های تخفیف متنوعی را به پژوهشگران، دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارایه می‌کند.

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code