۰۷ خرداد ، ۱۳۹۹
شرکت‌های سینا آزمای بندر و افروز شیمی لارک پیشرو در اجرای طرح کارورزی
تعداد بازدید : ۷۴۳۴
هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در بازدید از مجموعه‌های آزمایشگاهی «سینا آزمای بندر» و «افروز شیمی لارک» از مدیران این دو شرکت در زمینه استقبال از طرح کارورزی و کارآفرینی تقدیر کرد.

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در بازدید از مجموعه آزمایشگاهی سینا آزمای بندر و افروز شیمی لارک ضمن تقدیر از مدیران این دو شرکت در زمینه استقبال از طرح کارورزی و کارآفرینی، افزود: بنگاه‌های اقتصادی در جذب نیرو با دو مشکل عدم مهارت و تجربه کاری متقاضیان جویای کار مواجه هستند که طرح کارورزی کمک بزرگی برای رفع این مشکل است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از عملکرد و بازدهی این دو مجموعه در کنار یکدیگر در امر کار آفرینی و جذب کارورز، اذعان داشت: در این مجموعه ‌های آزمایشگاهی جمعا 15 فارغ التحصیل، طرح کارورزی خود را گذرانده‌اند که خوشبختانه زمینه جذب پنج نفر از آنان تاکنون فراهم شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اینکه درصد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی فاقد مهارت لازم برای جذب در بازار کار هستند، گفت: با توجه به محدودیت منابع دولت، برای طرح کارورزی ظرفیت محدودی در نظر گرفته شده که با توجه به استقبال فارغ التحصیلان و مدیران بنگاه‌های استان از این طرح، پیشنهاداتی در این خصوص داده شده است و در صورت محقق شدن آن ضمن حمایت های بیشتر، به بنگاه‌ها اجازه داده خواهد شد کارورزان بیشتری را آموزش و در صورت نیاز جذب کنند.

 

 

مجموعه‌های آزمایشگاهی سینا آزمای بندر و افروز شیمی لارک به‌عنوان شرکت‌های دانش بنیان و عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، در زمینه‌های مکانیک، فلزشناسی، الکتروموتور، باطری و اپتیک، مواد غذایی و میکروبی، شیمی، لوازم آرایشی و بهداشتی، هیدرو استاتیک و آزمون دوره ای کپسول‎های CNG، تشخیص بیماری‌های آبزیان، آنالیز کود، باقیمانده سموم، تعیین ماهیت مواد پلیمری، آلی و معدنی و آنالیز آب و خاک فعالیت دارند.

 

این مجموعه ها به‌عنوان بنگاه های فعال، به‌صورت مستمر در حال توسعه، تحقیق و همکاری با دانشگاه‌ ها، پژوهشگاه‌ ها و صنایع بزرگ می باشند و علاوه‌ بر همکار اداره استاندارد و گمرک، معتمد سازمان غذا و دارو، دامپزشکی، موسسه آب و خاک کشوری، جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست نیز می‌باشند. قابل ذکر است که این دو مجموعه در سال 1397 موفق به اخذ تایید صلاحیت از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران مطابق با استانداردهای ایزو 17025 و 17020 شده‌اند.

 

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code