۱۵ تیر ، ۱۴۰۱
انتشار فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران، فرصتی برای ارائه و بحث در مورد نوآوری‌‎‌ها و ‌تحولات علمی
تعداد بازدید : ۴۱۷۶
تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران نیز می‌توانند قابلیت‌ها و کاربردهای دستگاه‌های تولیدی خود را به صورت مقاله در این فصلنامه منتشر کنند.

فصلنامه تخصصی «دانش آزمایشگاهی ایران» با هدف گرد هم آوردن محققین و پژوهشگران دانشگاهی، پژوهشگاهی و آزمایشگاه‌های بخش‌های صنعتی و خصوصی، به منظور تبادل و به اشتراک گذاری تجارب و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه‌های تخصصی کار با تجهیزات آزمایشگاهی، منتشر می‌شود. این فصلنامه فرصتی را برای ارائه و بحث در مورد نوآوری‎ها، روندها، ابداعات و ‌تحولات عملی ایجاد شده در این حوزه فراهم می‌کند تا گامی برای تحقق اهداف توسعه علوم آزمایشگاهی در کشور برداشته باشد.

 

در این بین، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران نیز می‌توانند قابلیت‌ها و کاربردهای دستگاه‌های تولیدی خود را، به منظور آشنایی هر چه بیشتر قشر آزمایشگاهی کشور، به صورت مقاله در این فصلنامه منتشر کنند.

 

بر این اساس، فصلنامه تخصصی دانش‌ آزمایشگاهی ایران برای انتشار مقالات در حوزه‌های زیر، دعوت به عمل می‌آورد:

- معرفی قابلیت‌های تجهیزات آزمایشگاهی؛

- معرفی روش های نوین کار با تجهیزات آزمایشگاهی و یا ارتقا یا بهبود روش‌های پیشین؛

- روش‌های آماده‌سازی نمونه‌ها برای انجام آزمون با تجهیزات آزمایشگاهی؛

- نگهداری، تعمیرات و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی؛

 

انتشار فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران، فرصتی برای ارائه و بحث در مورد نوآوری‌‎ ‌ها و ‌تحولات علمی

 

نظر به اهداف نشریه، مقالات ارسالی باید در حوزه دانش آزمایشگاهی بوده و به‌طور خاص، معرفی و بهره‌برداری از تجهیزات آزمایشگاهی در آن وزن بیشتری داشته باشد. هر یک از مقالات، باید با احاطه کامل به موضوع و استفاده از تعداد قابل قبول منابع علمی تهیه شود.

 

رویکرد نشریه تخصصی دانش آزمایشگاهی ایران، خودداری از انتشار مقالات با موضوع نزدیک و تکراری است، مگر در صورتی که با اشاره به مطالب مندرج در مقاله مشابه منتشر شده، مطلب جدیدی بیان شود.

 

 فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران به صورت الکترونیکی منتشر می شود و از طریق پایگاه اینترنتی فصلنامه (IJLK.ir)، در دسترس علاقمندان قرار دارد.

 

علاقمندان به نگارش مقاله حتما پیش از نگارش مقالات، موضوع و سرفصل های پیشنهادی را برای تأیید از طریق پست الکترونیکی فصلنامه (info@ijlk.ir) به دبیرخانه فصلنامه ارسال کنند.

 

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code